Vårfeelingen kommer nu...

Hey allihop, nu känner jag mig på topp! (Nästan i alla fall...) Var på bio med kompis, ocg filmen var JÄTTEBRA - grät jätteofta! Den hette Hungerspelen (The Hunger Games) å jag har läst böckerna innan så... Snart blir det påsklov och då börjar chillet, hehe. Hänt massa annat också men här  är några "fina" bilder:
.
.
För dom som inte förstår (som är en ganska stor skara folk): Det är kamerans spegelbild i nagellacks-locket... hehe... :D
.
Love to u all!
.
Detta är mitt rum - lite förvirrande??
.
Nu har det ändrats lite...
.
Strunt i datumen... hittade inte programmen jag andvände för att ta bort dom.... ;D
.
Men... som man brukar säga:
.   "May the odds be ever in your favor!" - Effie Trinket
(Inte för att det har med saken å göra, men... :P)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0