Förkyld! Neje!! :'O

. Nu sitter jag inne på mitt rum och pluggar (eller försöker plugga, men börjar blogga istället) engelska - ska göra en plansch om en "Idol" - så jag skriver om "The Script", ett Irländskt band som jag gillar väldigt (VÄLDIGT) mycket. Men det gå ännu trögare för att jag känner mig så snuvig å täppd... Men istället för att leta fakta så lyssnar jag på deras musik och gör ROLIGA saker - duktigt av mig. Låter inte det här fint??
.
. I'm smiling, but I'm trying not to drag my feet
.                                                        ur "Nothing" av "The Script" (vers1)
. Här är länken till låten på Youtube
.
I'm smiling, but I'm dying
Trying not to drag my feet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0