Ska man sporta på sportlovet??

För jag har knappt sportat alls.... lite skridskoåkning med storasyrran igår blev det i alla fall, men inget mera.... sitter nog mest framför datorn - hehe... Men jag har gjort något annat också: varit och shoppat med Nuzhat (syster) och mamma :D Har inte köpt något speciellt men har klippt mig!! Det har blivit en ganska stor förändring; från långt till kort, och snyggt blev det :D Bilder kommer. Hade egentligen tänkt mig lite Quinn-Fabray"-aktig frisyr, men blev lite mer som en "bubbla". Ni undrar kanske vem Quinn är; det är en från tv-serien "Glee"..... bild kommer :D Men ha en bra semmel/fettisdag allihop, people! (ni kanske undrar varför texten är så stor?? Jo, det är så att... nä, jag vet faktiskt inte själv - det "typ" bara blev så...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0